Aktiviteter

Go International – Workshop 3

Ready for touring & post production.

Er du i gang med at arbejde internationalt eller ved du, at nu er tiden kommet til det? Har du brug for sparring og er klar til at arbejde seriøst med emnet? Så giver vi dig her 3 workshops, hvor der arbejdes i dybden med UPgrade – Go International materialet.

Det er hands-on workshops, der forudsætter, at du forbereder dig gennem det tilhørende materiale på UPgrade. Så får du til gengæld konkret feedback på dit arbejdet og ideer til at optimere det, vejledning til din strategi og gode råd og tips fra et par erfarne producenter. Du går hjem med konkret viden så dit internationale arbejde bliver lettere og en plan, der er klar til at implementere.

Du kommer på denne workhop til at arbejde med, hvad du skal have styr på, når du rent faktisk skal ud på turne – det er turnéplanlægning fra A-Z under guiding af Malco Oliveros. Du kommer hjem med:

  • Et overblik over, hvad du skal have styr på før, under og efter din internationale turné.
  • Viden om alt det praktiske, gode kontrakter og turneplaner m.m.
  • Viden om hvordan du forbereder dig, samt bygger videre på dine kontakter.

Vi vil arbejde med følgende UPgrade sektioner – til hver er der en introduktionsvideo, tekst, referencer og en workbook (som vi beder dig arbejde med):

Economy and Agreements

Tour Planning

Technical Planning

Your PR and Communication Strategy

On the day of the performance

Post production

 

Du kan deltage som individuel selv-producerende scenekunstner/producent eller som en lederskabsgruppe for et mindre teater. Det er selvfølgelig en fordel, hvis du deltager i alle workshops – men ikke et krav.

Max 15 deltagere pr. workshop – ved tilmelding beder vi dig kort skrive, hvad du vil arbejde med på workshoppen.

Sted: Udviklingsplatformen for Scenekunst, København

Undervisere: Susanne Danig og Malco Oliveros

TILMELD DIG HER SENEST D. 12. APRIL

 

I samme workshoprække:

Go International – workshop 1: Strategi, brand og salgsmateriale

Go International – Workshop 2: Kend dit marked, dit netwærk og dine muligheder