Administrativ medarbejder søges til Udviklingsplatformen

Er du den alsidige, udadvendte og strukturerede blæksprutte, vi søger? Med flair for både administration og praktisk eventafvikling?

Om os

Udviklingsplatformen for Scenekunst er en selvejende og statsstøttet institution med base i København. Vores målsætning er at udvikle og opkvalificere uafhængige scenekunstgrupper og projektstøttede teatre i hele Danmark, bl.a. gennem vidensdeling og samarbejder på tværs. Derfor er vi året rundt afsender på en lang række seminarer, workshops og netværksmøder rettet mod scenekunstnere og -producenter, ligesom vi tilbyder karriereudvikling og strategisk sparring gennem vores mentorprogram og rådgivningstjeneste. Vi huser derudover et stort workspace på Otto Busses Vej, hvor en række scenekunstneriske aktører har deres daglige administrative arbejdsplads, gør brug af mødelokaler osv.

Om stillingen

Med en kalender pakket med aktiviteter og et hus fuld af brugere har vi behov for en administrativ nøgleperson, som kan agere hurtigt og effektivt på alle de spørgsmål og opgaver, der opstår i dagligdagen. Vi søger derfor en administrativ medarbejder på 25 timer om ugen med start d. 1. marts 2019. Timerne vil fortrinsvis ligge inden for normal kontortid, dog lejlighedsvist om aftenen eller i weekenden.

Din rolle som administrativ medarbejder vil være tredelt:
1) sekretær for Udviklingsplatformens ledelse og team
2) ansvarlig for husets drift samt kontaktperson for kontorfællesskabets brugere
3) eventplanlægger- og afvikler i forbindelse med vores arrangementer

Som vores sekretær vil du løse opgaver som referatskrivning, kontakt til bank, administration af forsikringer, lettere budgettering og bilagshåndtering, kontraktskrivning, persondataforordning, korrekturlæsning, kontakt til myndigheder, forefaldende opgaver og problemløsning, m.m.

Som ansvarlig for husets drift og kontorfællesskab vil du stå for indkøb, kontakt til lejere herunder kommunikation via intra, kontakt til udlejer og håndværkere, fælles printer, renovationsaftale, nøgler, alarm, husmøder, rekruttering af nye lejere, administration af ventelister, lejekontrakter, overblik over forbrug af vand, el, varme, m.m.

Som eventafvikler vil du have ansvar for catering, fly/hotelbooking, leje af lokaler, tilmeldinger, festarrangøropgaver, evalueringer, kaffebrygning, opdækning, lettere oprydning, m.m.

Din stilling hos Udviklingsplatformen vil således være meget alsidig og give dig mulighed for at udnytte et bredt spænd af dine kompetencer. Samtidig vil din rolle være helt central både indadtil i teamet og udadtil overfor Udviklingsplatformens brugere; du vil som oftest være den første person vores beboere, medarbejdere og gæster møder og på den måde være med til at tegne Udviklingsplatformens profil.

Om dig

Du har en baggrund og/eller uddannelse indenfor kontor og administration. Det er en fordel, hvis du desuden har erfaring med eventafvikling. Kendskab til dansk scenekunst er et plus men ikke et must. Du skriver fejlfrit dansk og taler/skriver engelsk uden problemer. Du har basal it-teknisk viden og er en erfaren bruger af Office-pakken, herunder Word, PP og Excel.

Derudover er du:

  • udadvendt og med godt humør
  • selvkørende og tør tage en opgave på dig
  • en afslutter og følger opgaverne helt til dørs
  • initiativrig og sætter ind der, hvor du ser et relevant behov
  • ok med mere lavpraktiske opgaver og glad for den afveksling de giver
  • god til at prioritere dine opgaver og administrere din egen arbejdstid
  • i stand til at bevare overblik og håndtere mange sideløbende processer
  • typen, der opfatter problemer som udfordringer

Om ansøgningen

Send din ansøgning på maks. 1 A4 side samt CV senest d. 22. januar 2019 til job@udviklingsplatformen.dk.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte daglig leder Egil Bjørnsen på egil@udviklingsplatformen.dk eller tlf. 30 42 56 40.

Vi afholder samtaler mandag d. 28. januar kl. 9-20.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!