FAQ

Hvorfor kan jeg ikke ringe til nogen?

Fordi udlånskoordinatorerne arbejder uden løn. Hvis du har brug for support bør du leje dit udstyr hos et af de udlejningsfirmaer nævnt.

Hvorfor svarer I ikke? Jeg har udfyldt og sendt en anmodning, men ikke fået svar.

Fordi udlånskoordinatorerne arbejder uden løn. Hvis du er sent ude med din forespørgsel, bør du leje dit udstyr hos et af de udlejningsfirmaer vi har links til på denne side: Udlejningsfirmalinks

Koster det noget?

Nej, det fungerer på samme måde som hvis du låner udstyr af en kollega på et andet teater. Vi bliver glade hvis du vil invitere USU med 2*2 billetter til at se det du har lavet!

Hvad gør jeg hvis noget udstyr går i stykker/bliver stjålet mens det er i min varetægt?

Du gør det samme som hvis du havde lånt udstyret af en kollega, dvs. får det repareret eller erstattet til samme stand som da du lånte udstyret. Det er en betingelse for udlån fra USU at du har en forsikring, der dækker det lånte udstyr. Under alle omstændigheder orienterer du os om hvad der er sket på mail: usu@udviklingsplatformen.dk

Vil det være passende hvis jeg siger tak med et par flasker når jeg afleverer?

Ja tak, vi forventer at holde en sommerfest/julefrokost med alle lånere.

Kan I sende udstyret med fragtmand, cykelbud, taxa, brevdue?

Nej.

Jeg er producent og har ikke nogen tekniker ansat endnu, men vil gerne sikre mig at jeg har reserveret noget gratis udstyr så jeg kan spare nogle penge. Kan I ikke hjælpe med at forklare hvad jeg skal booke?

Nej, vi kommunikerer med teknisk kyndige.

Kan jeg booke udstyret og tage det med på turné?

Nej. USUs udstyr kan kun bookes til stationære forestillinger.

Hvis jeg kan se at I har udstyret hvorfor kan jeg så ikke låne det?

Fordi det kan være lånt ud eller dit projekt ikke passer med vores kriterier.