Udviklingsplatformen
for Scenekunst
En
 
 
4 green room
I showbusiness er Green Room det opholdsrum og lounge, optrædende scenekunstnere sidder i før, under og efter en forestilling. Vi har døbt vores lyse og rummelige lokale Green Room og gjort det til det perfekte sted for afholdelse af større møder, konferencer og seminarer – hvor man samtidig får den kreative atmosfære med sig. Når Green Room ikke er booket, er man velkommen til at komme og sætte sig til et kaffemøde eller spise frokost med alle i UP.
5 green room
9 green room
2 green room
1 green room

Priser – send forespørgsel til booking@udviklingsplatformen.dk

Lokalet har egen udgang til vores solrige gård, hvor man kan nyde pauserne under parasollerne. Lokalet er beliggende 5 minutter fra Nørrebro station, som er et knudepunkt for offentlig transport i København – men er dejligt tilbagetrukket fra den pulserende bydel.

Lokalet har direkte adgang til to toiletter, og vores køkken med kaffemaskiner, elkedler, termokander og service kan benyttes frit.

Tekniske specifikationer

Kapacitet

Lokalet er ca. 45 m2 og har plads til 25-30 siddende. 

Tilgængelighed

Green Room ligger i gadeplan og har niveaufri adgang. Kørestolsvenligt. 

Grundbelysning

Loftslyset giver et jævnt godt lys. 

Teknik, strøm og inventar
  • Stormskærm
  • WIFI
Nøgleadgang

Vores nøglesystem er digitalt. Natten til den første dag i din bookingperiode, modtager du en mail fra nøglesystemet ‘Salto KS’, med instruktion i at downloade en app. Denne app bruger du som adgangsnøgle i det tidsrum, du har booket.

Tilkøb af forplejningspakker til møder

Info om tilkøb af forplejningspakker

Når du lejer Green Room, har du mulighed for at tilkøbe forskellige forplejningspakker. 

Vi stiller alt klar til jer i køleskabet i fælleskøkkenet, og så skal I selv stå for at lave kaffe og the, tage forplejningen frem og sætte brugt service i vores industriopvaskemaskine. 

Kaffe og the

Ad libitum økologisk kaffe og the. 

Prisen er 30 kr. ex moms per person.  

Morgenpakke

Økologisk kaffe og the

Croissant

Årstidens økologiske frugt

Kold vand

Prisen er 120 kr. ex moms per person.  

Frokostpakke

Økologisk kaffe og te

Vand og sodavand

Vegetarisk sandwich fra Nørrebro Späti

Årstidens økologiske frugt

Prisen er 200 kr. ex moms per person. 

Heldagspakke

Økologisk kaffe og te

Vand og sodavand

Croissant

Vegetarisk sandwich fra Nørrebro Späti

Salte og søde snacks

Årstidens økologiske frugt

Prisen er 300 kr. ex moms per person.

Eftermiddagspakke

Økologisk kaffe og te

Salte og søde snacks

Årstidens økologiske frugt

Kold vand

Prisen er 120 kr. ex moms per person.

7 green room
6 green room
10 green room

Godt at vide

Get in / get out

Adgang fra gade til bygning sker gennem to porte:

Porten fra gaden måler 2,8 m (b) x fri højdePorten til baggården måler 2,65m (b) x 3,1m (h)Adgang til bygning sker gennem dør der måler 2,3m (b) x 2,3m (h)

UP har ikke mandsskabsressourcer til at hjælpe jer med get in/get out eller øvrig opsætning, herunder teknisk assistance i lejeperioden.

Porten

På hverdage lukkes porten fra Baldersgade til gården kl. 19:00, og den er altid lukket i weekenden.

Man kan kun komme ind og ud med en kode, som fås af UP's personale. 

Tyveri & forsikring

Lejer er selv ansvarlig for at tegne forsikring for medbragt udstyr. UP er ikke ansvarlig for tyveri eller andre tab af værdigenstande.

Gebyr

Lejere, som efterlader scenografi, teknik, skrald o.lign. bliver opkrævet et gebyr på 1.000 kr. til dækning af UP’s ekstra udgift hertil.

Betaling

Booking er først endeligt bekræftet ved betaling af faktura. Faktura fremsendes når en bookinganmodning er godkendt via vores bookingsite.

Bemærk at betalingsfristen er to dage.

Download info om lokalet

Ændrings- og aflysningspolitik

Vi forstår, at der kan opstå situationer, hvor du måske skal ændre eller aflyse din lokalebooking. For at imødekomme dine behov og samtidig sikre en retfærdig behandling af vores bookinger, har vi udviklet følgende ændrings- og aflysningspolitik:

Ændringer

1.1 Ændring af bookingstidspunkt skal meddeles senest 2 måneder før oprindelig startdato. Ændringer imødekommes under forbehold for ledige tider.

1.2 Ændring af varighed skal ligeledes ske senest 2 måneder før oprindelig startdato og afhænger af tilgængelighed.

Aflysninger

2.1 Ved aflysning senest 2 måneder før bookingstart gives fuld refusion.

2.2 Ved aflysning senest 14 dage før bookingstart gives 50% refusion.

2.3 Ved aflysning 13 dage eller mindre før bookingstart gives ingen refusion.

Se mere her: Ændrings- og aflysningspolitik

Lejers ansvar


1. Lejer er ansvarlig for, at den virksomhed, som lejer udøver i det lejede, ikke er i strid med offentlige forskrifter.

2. Lejer er ansvarlig for skader, der hidrører fra vanrøgt, forsømmelse eller anden uforsvarlig behandling af det lejede. Endvidere er lejer ansvarlig for skader, der påføres ejendommen i forbindelse med drift af den virksomhed, der drives fra det lejede, selv om lejer ikke har handlet uforsvarligt, samt skader der påføres ejendommen af andre, som lejer har givet adgang til det lejede.

3. Det lejedes brug må ikke medføre lugt, støj eller nogen anden form for gene eller ulempe for de øvrige beboere eller lejere i ejendommen eller kvarteret.

4. Lejer er ikke berettiget til at anvende fællesarealer eller andre arealer i tilknytning til ejendommen til oplagring eller henstilling af varer, emballage eller lignende.

Anvendelse af UP’s lokaler

– UP’s lokaler må ikke benyttes til forestillinger med offentlig adgang, billetsalg eller private arrangementer.

– Lokalerne må udelukkende benyttes til prøver, udvikling og forberedelse af scenekunstnerisk arbejde.

– Arbejdsvisninger er tilladt, men kun for et begrænset publikum på maksimalt 20 personer og kun for særligt inviterede. Arbejdsvisninger må ikke annonceres offentligt via sociale medier, nyhedsbreve eller lignende kanaler.

– UP skal informeres om planlagte arbejdsvisninger senest en uge før afholdelse.

– Det er lejers ansvar at sikre, at tilskuere til arbejdsvisninger opfører sig roligt og ikke forstyrrer andre brugere af huset.

– Efter arbejdsvisninger er det lejers ansvar at sørge for, at fællesarealer og eventuelle øvrige benyttede områder ryddes op og efterlades rengjorte.

Forsikring og ansvar

– Lejer har det fulde ansvar for personer, som engageres eller inviteres til at arbejde i det lejede lokale, herunder samarbejdspartnere, medvirkende og teknikere.

– Lejer skal selv sørge for at have en gyldig ansvarsforsikring, som dækker eventuelle skader på personer eller ejendom i forbindelse med brugen af lokalerne.

– Lejer er ansvarlig for, at den aktivitet, der foregår i det lejede, overholder gældende love og offentlige forskrifter.

– Lejer er ansvarlig for skader som følge af vanrøgt, forsømmelse eller anden uforsvarlig brug af det lejede. Det gælder også skader, der sker som led i driften af lejers virksomhed, selvom der ikke er handlet uforsvarligt, samt skader forvoldt af personer, som lejer har givet adgang.

– Brug af det lejede må ikke give anledning til støj, lugt eller anden form for gene for andre brugere af huset eller naboer.

– Fællesarealer og øvrige arealer uden for det lejede må ikke benyttes til opbevaring, oplagring eller henstilling af ejendele, materialer eller affald.

Generelle faciliteter

Køkken & foyer

Booking af lokaler hos UP giver adgang til foyer med garderobestativer, samt køkken med køleskab, kaffemaskine, elkoger og service.

Bad & toilet

Der er fire toiletter samt adgang til bad på stueetagen.

Parkering

Det er ikke muligt at parkere i gården, men der er almindelig gadeparkering efter de lokale regler.